System do Zarządzania Osiedlem

Dodawanie Nowego Osiedla

Po zarejestrowaniu się, lub gdy mamy już Osiedla a chcemy dodać Nowe Osiedle,
wybieramy w górnej belce Osiedla i klikamy na Zarządzaj osiedlami.

W tabelce "Dodaj nowe osiedle" wpisujemy nazwę nowego osiedla. Klikamy na "Dodaj".

Po dodaniu Nowego Osiedla, możemy dodać administratora do obsługiwania Osiedla.

Po kliknięciu na edytuj, w wybranym Osiedlu uzupełniamy dane osiedla, które będą widniały na wystawionych fakturach.

Następnie uzupełniamy Osiedle, dodając Właścicieli (Ewidencja->Właściciele), pomieszczenia (Ewidencja->Pomieszczenia),
kontrahentów (Ewidencja->Kontrahenci), liczniki (Konfiguracja->Słowniki->Typy liczników), zaliczki (Konfiguracja->Słowniki->Typy zaliczek),
zakładamy konta bankowe (Finanse->Konta bankowe).